Digital Signage to w ostatnich latach najczęściej pojawiające się hasło kiedy mowa o poprawie komunikacji z klientem i zmianach wystroju sklepów. IMS S.A. od ponad 9 lat zdecydowanie stawia na rozwój tej usługi, która ma olbrzymią przewagę nad rozwiązaniami statycznymi takimi jak: plakaty, naklejki czy „back lighty”. Wysoka jasność, możliwość szybkich zmian kontentu, długowieczność i coraz lepsza cena nośników DS – nadają kierunek rozwoju komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży. 

Owe nośniki trzeba jednak instalować w sposób przemyślany i zdecydowanie po przeprowadzeniu odpowiednich badań skuteczności ich oddziaływania. W innym wypadku instalacja DS.-u zamiast przynosić zadowolenie, prestiż i lepsze wyniki w zakresie odwiedzalności i sprzedaży, spowoduje efekt odwrotny. 

– W naszym kraju najczęściej spotykanym problemem przy inwestycji w Digital Signage jest sposób podejmowania decyzji, który nazywam „mi-się” – mówi Wojciech Grendziński, wiceprezes IMS S.A. – Chodzi o argumenty takie jak: „wydaje mi się, że cena jest kluczowa”, „wydaje mi się, że LED w witrynie będzie działał” czy „wydaje mi się, że im większy tym lepiej”. 

IMS S.A. – lider marketingu sensorycznego – nie pozostawia miejsca na gdybania i domysły na temat efektywności rozwiązań, które oferuje, a także najlepszego sposobu ich wykorzystania. Jednym z nich jest badanie skuteczności oddziaływania nośników na klientów obiektu za pomocą systemu, który bada liczbę osób w danym miejscu oraz sposób ich poruszania się. Dzięki niemu IMS jest w stanie przedstawić firmom dane zawierające takie informacje jak: przepływ klientów czy czas zatrzymania przed nośnikiem przed instalacją Digital Signage. 

– Nasza przewaga konkurencyjna opiera się nie tylko na wykorzystaniu tego systemu, które swoją drogą jest skutecznym narzędziem do walki z „mi-się” – mówi Wojciech Grendziński. – W IMS S.A. od 10 lat zbieramy informacje i doświadczenia z rynku, mamy za sobą setki instalacji i podchodząc do projektu zawsze pokazujemy porównanie proponowanych rozwiązań w rozbiciu na kilkanaście kluczowych elementów oceny. 

Więcej informacji tutaj

Źródło: Retailnet

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy