Wiele już napisano o tym, jak to jest możliwe, że zastosowanie Digital Signage zwiększa sprzedaż nawet o 33%. (Nielsen Customer Survey). Jednak mało kto pokazuje te technologie zainteresowanym osobom w pełnej okazałości. W Nedilo postanowion sprostać temu zadaniu.

Specjalnie dla wszystkich zainteresowanych, w ramach Showroom Digital Signage, który mieści się w Poznaniu, firma prezentuje oferowane przez nią rozwiązania.

Nedilo przedstawia w nim szerokie spektrum możliwych zastosowań cyfrowej komunikacji wizualnej. Pokazuje różne możliwości wykorzystania cyfrowych obrazów i ich interaktywności. Jednak to nie wszystko. Można jednocześnie obejrzeć inne rozwiązania technologiczne, które mogą współistnieć w nowoczesnym obiekcie handlowym, będąc również wsparciem dla komunikacji z klientem przez Digital Signage.

Digital Signage nierozerwalnie kojarzy się z cyfrowymi ekranami, dlatego odwiedzając Showroom Digital Signage, ma się możliwość zobaczenia, dotknięcia i porozmawiania o różnych typach ekranów możliwych do zastosowania w przypadku inwestycji w tę technologię. Po wizycie w showroomie odwiedzający będzie zaopatrzony w niezbędną wiedzę o tym, czym jest totem, kiosk, video wall, folia transparentna, strech, czy ekran bezszwowy. Informacje te pozwolą odnaleźć się w przestrzeni swoich obiektów, myśląc o tym, gdzie i jak można wykorzystać takie ekrany.

Digital Signage to również wiele stref oddziaływania obrazem na klienta. Mogą być to strefy skupiające uwagę klienta i zachęcające do dalszej akcji. W tym przypadku idealnym przykładem są witryny sklepowe, których zadaniem jest zachęcić do wejścia do środka sklepu. Wewnątrz mogą zostać rozmieszczone monitory prezentujące ofertę. Jest to typowo strefa oddziaływania, która ma za zadanie zwiększyć sprzedaż. Kolejna strefa pozwala na interaktywność kontaktu klienta z firmą poprzez ekrany dotykowe z dedykowaną aplikacją, stroną www itp. W obiektach handlowych mamy także przy kasach strefę zakupów impulsowych, która również może zostać wsparta komunikatem wyświetlanym na dedykowanych ekranach. Wszystkie te możliwości zostały zaprezentowane w showroomie Digital Signage Nedilo.

Showroom Digital Signage to także umiejętne połączenie wideo z muzyką tła. Jednoczesne doznania wzrokowe i dźwiękowe wzmacniają przekaz kierowany do klienta, a tym samym zwiększają Customer Experience i wpływają na wzrost sprzedaży.

Showroom wyróżnia się dodatkowo tym, że Digital Signage to nie jedyna technologia, którą można w nim zobaczyć, dotknąć i wypróbować. Zostały w nim zaprezentowane również rozwiązania wspierające nowoczesne obiekty handlowe. Dlatego przy okazji zapoznania się z Digital Signage, można poznać także możliwości zaawansowanej analityki video, komunikacji bezprzewodowej na terenie obiektu, czy też sieciowego zarządzania technologią obiektową.

Źródło: Nedilo

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy