Grupa Kapitałowa IMS S.A. zakończyła instalacje Digital Signage w dwóch Centrach Handlowych M1: w Krakowie i w Markach koło Warszawy.

W M1 Marki zostały zainstalowane totemy dwustronne Digital Signage, monitor z mapą interaktywną galerii wraz z dedykowaną aplikacją oraz monitorem reklamowym. Podobne wdrożenie odbyło się w Centrum Handlowym M1 w Krakowie.

Grupa IMS poszerzyła portfolio reklamowe o następne galerie handlowe w dużych miastach zwiększając całkowity miesięczny zasięg reklamowy do 35 milionów kontaktów.

Właścicielem obu centrów handlowych M1 jest METRO PROPERTIES. Metro Properties jest spółką serwisową międzynarodowego koncernu METRO, zarządzającego przeszło 840 obiektami w 30 krajach. W skład ich portfolio w Polsce wchodzi dziewięć Centrów Handlowych, cztery parki handlowe i jeden obiekt biurowy.

Źródło: IMS

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy