„Jaka jest dzisiaj pogoda”, „Co jest obecnie w kinie?”, „Pokaż najszybszą drogę do jeziora”, „Znajdź najbliższą stację benzynową” - tego typu frazy wpisują internauci w wyszukiwarce Google setki tysięcy razy dziennie, szczególnie w sezonie letnim. Właśnie dlatego obecna niemiecka kampania reklamowa Google koncentruje się na tych tematach. To, co wyróżnia ten projekt, to fakt, że opiera się na danych w czasie rzeczywistym, dotyczących pogody, pory dnia i miejsca i w zależności od tego jest wyświetlany dynamiczny kontent.

W kampanii dostępnych jest 16 motywów, które składają się one z oddzielnych elementów, co pozwala tworzyć różne kombinacje wywoływane czynnikami zewnętrznymi.  Oprócz wyników wyszukiwania w mapach Google w promieniu 250 metrów, na przykład godzin otwarcia, ocen miejsc, repertuaru w pobliskich kinach lub lokalne dane pogodowe.

Kampania Google oparta na danych w czasie rzeczywistym została zrealizowana przez OMD Hamburg i Omnicom Fuse . Za kreację odpowiada 72andSunny Amsterdam.

Źródło: wuv.de

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy