Kampania medialna dla serwisu bukmacherskiego Paddy Power to dobry przykład na to, w jaki sposób odpowiednie wykorzystanie danych i poczucia humoru może pomóc w wygenerowaniu ukierunkowanej kampanii DOOH, powiązanej z konkretnym wydarzeniem.

W projekcie użyto ekranów na stacjach kolejowych Waterloo i Clapham Junction w Londynie, aby dotrzeć do tłumów udających się na wielkie doroczne gonitwy konne spotkanie Royal Ascot. W kampanii wykorzystano pogodę, wyniki z dnia wyścigów oraz humorystyczne,  lekko złośliwe teksty. Kampania została stworzona przez Grand Visual, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał MediaCom. Kampania responsywna została zrealizowana za pośrednictwem OpenLoop, dynamicznej platformy firmy QDOT.

Zresztą to nie pierwszy przykład tak wyrazistego marketingu ze strony iralndzkiego bukmachera. W zeszłym roku, przy okazji tych samych wyścigów, Paddy Power reklamował się tak:

Źródło: Sixteen:Nine

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy