MaxTV obsługuje ponad 1000 ekranów digital signage znaków cyfrowych w luksusowych apartamentach w Kanadzie. 


Ekrany MaxTV są strategicznie rozmieszczone w miejscach o dużym natężeniu ruchu: windach, holu i garażach. Ekrany znajdują się na wysokości oczu, dzięki czemu zapewniają maksymalne zaangażowanie i interakcję. Ekran jest podzielony tak, aby wyświetlać nie tylko reklamy, ale także kluczowe informacje przekazywane przez zarząd budynku. Oprócz tego mieszkańcy mogą zobaczyć wiadomości, sport, pogodę, ciekawostki i wiele innych.

Profil odbiorców dla reklamodawców określa się przede wszystkim poprzez ścisłą współpracę z zarządcą budynku /osiedla. Dzięki temu można uzyskać prawdziwe, zweryfikowane dane, które z kolei pomagają reklamodawcom w doborze reklam. Zbierane są dane dotyczące wieku, dochodów, stanu cywilnego, używanych języków, wielkości rodziny, posiadanych pojazdów i innych. Najczęstszymi reklamodawcami są firmy z branży nieruchomości, handlu detalicznego, restauracji, farmacji, medycyny, telekomunikacji i finansów.
Źródło: Digital Signage Pulse

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy