Amerykańska Federalna Komisja Łączności (FCC) w lutym zwróciła uwagę na rosnącą liczbę firm, które wprowadzają na rynek niezgodne z przepisami diody LED. Mimo, że agencja skupia się obecnie wyłącznie na producentach i sprzedawcach i grozi grzywnami, to firmy korzystające z takich produktów również mogą ucierpieć poprzez zmuszenie do wyłączenia cyfrowego billboardu niezgodnego z zaleceniami i zakłócającego częstotliwości bezprzewodowe i zagrażającego bezpieczeństwu publicznemu.  Odmowa wyłączenia to ryzyko narażenia się na grzywnę. Billboardy cyfrowe emitują fale radiowe, które mogą zakłócać komercyjne częstotliwości bezprzewodowe, W związku z tym FCC wymaga, aby przed sprzedażą LED-y były testowane pod kątem zgodności z przepisami. usługi komunikacyjne

Obecnie produkty zgodne z przepisami FCC są oferowane przez: Anthem, Daktronics, Formetco, Lightking, Media Resources, Prismview (Samsung), Vantage i Watchfire.

Źródło: Billboard Insider

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy