Decydenci biznesowi uważają czas spędzany przez nich na lotniskach jest doskonałą okazją dla marek B2B, aby do nich dotrzeć. To jedno z kluczowych ustaleń najnowszego raportu firmy JCDecaux, „Lotniska: otwarte dla biznesu”, który jest częścią serii globalnych badań poświęconych kluczowym odbiorcom na lotniskach.

Badania przeprowadzono we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Chinach, Hongkongu, Singapurze, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, USA, Australii i Brazylii we współpracy z Future Thinking, brytyjską firmą konsultingową zajmującą się badaniami biznesowymi. Badanie ujawniło również, że osoby decyzyjne uważają, że latanie w interesach jest integralną częścią ich pracy i nie planują zmniejszania liczby lotów biznesowych.

Wg JCDecaux reklama B2B na lotnisku jest czynnikiem silnie wpływającym na postrzeganie marki wśród osób decyzyjnych. 80% z nich poważniej traktuje markę, której reklamę widziały na lotnisku, a aż 90% twierdzi, że podjęły jakieś działania w wyniku ujrzenia reklam B2B na lotnisku. Połączenie częstych podróży, pozostawania w trybie pracy i pozytywnych podświadomych skojarzeń sprawia, że ​​lotnisko jest wyjątkowo sprzyjającym środowiskiem dla marek B2B. Mogą one dotrzeć od osób decyzyjnych wtedy, gdy są one nastawione na biznes i mają czas oraz chęci do angażowania się w przekazy reklamowe.

Źródło: The Moodie Davitt Report

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy