Organizacja OMA zaprezentowała wyniki finansowe branży outdoorowej w Australii


Branża ogółem odnotowała w 2018 roku całkowity wzrost przychodów  o 10,8%.


Wzrost odnotowano w następujących kategoriach (wyniki dotyczą IV kwartału 2018):

Billboardy drogowe (powyżej i poniżej 25 metrów kwadratowych) - 107,3 ​​mln USD
Inne nośniki przydrożne (meble uliczne, autobusy / tramwaje, mały format) - 79,5 mln USD
Transport (w tym lotniska) - 50,1 mln USD
Handel detaliczny, czas wolny i inne - 40,7 mln USD

Dane liczbowe z podziałem na kategorie za cały rok 2018:

Billboardy drogowe (powyżej i poniżej 25 metrów kwadratowych) - 376,3 mln USD
Inne nośniki przydrożne (meble uliczne, autobusy / tramwaje, mały format) - 256,9 miliona dolarów
Transport (w tym lotniska) - 159,4 mln USD
Handel detaliczny, czas wolny i inne - 134,6 mln USD

Przychody netto z mediów w 2018 r. wzrosły do ​​927,2 mln USD, w porównaniu z 837,1 mln USD w 2017 r.


Przychody Digital OOH (DOOH) stanowią 52,3% całkowitego przychodu netto od początku roku, co stanowi wzrost o 47,3% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.



Źródło: AdNews.com.au

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy