Z okazji Dnia Kobiet, 8 marca br. agencja reklamowa Jet Line przeprowadziła interaktywną kampanię skierowaną do wszystkich pań. Akcja polegała na publikacji życzeń przesyłanych przez uczestników zabawy na cyfrowych ekranach LED.

Składanie życzeń było możliwe dzięki uruchomieniu dedykowanej strony w sieci, gdzie uczestnicy interaktywnej kampanii mieli możliwość pozostawienia wiadomości dla wszystkich bliskich im kobiet. Po ewentualnej moderacji, życzenia trafiały do panelu MyLED, synchronizującego pracę wszystkich ekranów, a następnie były wyświetlane na 18 nośnikach DOOH zlokalizowanych w największych miastach w Polsce w tym: w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Szczecinie.

Życzenia zaciągane automatycznie z panelu MyLED wyświetlały się losowo. Natomiast w pierwszej kolejności na ekranie pojawiały się te, które zostały zaakceptowane jako ostatnie. 15-sekundowe spoty były emitowane co 2,5 minuty. Łącznie na wszystkich nośnikach wyświetlono je 7 200 razy.

W Warszawie, życzenia dla pań pojawiły się na sześciu nośnikach zlokalizowanych w podcieniach DTC wzdłuż ulicy Marszałkowskiej oraz na ekranie zlokalizowanym na dachu Cepelii. W stolicy życzenia były wyświetlane przez 20 godzin: od 8 marca od godz. 6.00 do godz. 02.00 następnego dnia. W pozostałych miastach emisja życzeń trwała od godz. 6.00 do godz. 22.00.

Dzień przed kampanią, na 18 ekranach wyemitowano spoty zapowiadające nadchodzącą akcję, które miały zachęcić odbiorców do wzięcia udziału w zabawie. Interaktywna kampania miała na celu podnieść zaangażowanie przechodniów w odbiór treści wyświetlanych na cyfrowych ekranach, a także ukazać szerokie spektrum możliwości medium DOOH.

Partnerem akcji była stacja radiowa Radio ZET.

Źródło: portalmedialny.pl

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy