Rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy Sony TEOS Manage, monitory profesjonalne 4K BRAVIA i nowoczesny projektor 4K tworzą futurystyczne, inteligentne biuro firmy Siemens.

Firma Siemens, należąca do największych producentów w Europie, wyposaży swoją centralę w Portugalii w zaawansowane rozwiązania audiowizualne Sony dla biur, tworząc inteligentne, futurystyczne miejsce pracy. Spójne połączenie monitorów BRAVIA 4K, projektorów i kompleksowego rozwiązania do zarządzania miejscem pracy TEOS Manage firmy Sony zapewnia pracownikom i gościom wyjątkowe wrażenia audiowizualne.

Oprogramowanie Sony TEOS Manage umożliwia firmie Siemens centralizację i skuteczną koordynację wyświetlania cyfrowych materiałów informacyjnych (signage) przy użyciu coraz liczniejszych urządzeń podłączonych do sieci: projektorów, monitorów profesjonalnych i innych urządzeń audiowizualnych. Po wstępnej prezentacji koncepcji przedstawiciele firmy Siemens byli pod ogromnym wrażeniem potencjału, jaki kryje się w rozwiązaniu TEOS Manage, a także jego ogólnej elastyczności. W efekcie spółka podjęła decyzję o wdrożeniu tego rozwiązania w całym biurze, by usprawnić zarządzanie dużą ilością treści i wieloma urządzeniami działającymi w sieci.

Wszystkie materiały signage w budynku są obecnie wyświetlane na nowoczesnych monitorach profesjonalnych BRAVIA 4K, zaprojektowanych z myślą o potrzebach nowoczesnego, funkcjonującego w sieci przedsiębiorstwa i zapewniających efektywną prezentację wspaniałej, przykuwającej wzrok grafiki. Lobby centrali firmy Siemens w Portugalii wyposażone jest również w wysokiej klasy projektor laserowy do wyświetlania z bardzo małej odległości Sony VPL-GTZ1, który wita gości i pracowników olśniewającym obrazem 4K. Z kolei rezerwację pomieszczeń, zarządzanie salami konferencyjnymi i wyświetlanie cyfrowych materiałów signage ułatwiają tablety.

Dzięki odtwarzaczowi TEOS Player firma Siemens może wyświetlać w recepcji cyfrowe materiały signage przy użyciu projektora laserowego do wyświetlania z bardzo małej odległości Sony VPL-GTZ1, który był zainstalowany już wcześniej. Urządzenia podłączone do odtwarzacza TEOS Player uzyskują dostęp do pełnej gamy rozwiązań TEOS, w tym możliwość wyświetlania cyfrowych materiałów signage przez system TEOS Manage. Dzięki tak wszechstronnym funkcjom firma Siemens może zapewnić pełną łączność między wszystkimi stanowiskami pracy i wyświetlać cyfrowe materiały signage przy użyciu projektorów oraz różnych niekompatybilnych urządzeń.

 Dostarczone przez Sony scentralizowane rozwiązanie do zarządzania sprzętem audiowizualnym umożliwia firmie Siemens bardziej elastyczne, wydajne i prostsze zarządzanie urządzeniami i treściami.

 Zanim zainstalowaliśmy TEOS Manage firmy Sony, nie mogliśmy w scentralizowany sposób sterować sprzętem biurowym i traciliśmy cenny czas z powodu awarii urządzeń — mówi Carlos Cagica, menedżer ds. informatyki i innowacji w portugalskim oddziale firmy Siemens. — Brak odpowiedniego oznakowania utrudniał też pracownikom i gościom odszukanie właściwego pomieszczenia, co powodowało dodatkowe opóźnienia. Dzięki imponującym rozwiązaniom audiowizualnym firmy Sony wszystko to odeszło do przeszłości. Możliwość sprawnego zarządzania urządzeniami pozwala nam skupić się na tym, co naprawdę ważne, czyli na tworzeniu wymiernej wartości dla naszych pracowników, partnerów i klientów.

 — Z powodu przestarzałych rozwiązań audiowizualnych i procesów pracownicy firmy Siemens tracili zbyt wiele czasu na konfigurację urządzeń czy szukanie sali konferencyjnej — mówi Thomas Issa, menedżer rozwiązania w Sony Professional Solutions Europe. — Takie bolączki znane są wielu dużym podmiotom. Dzięki kompleksowemu pakietowi zintegrowanych rozwiązań audiowizualnych, w tym nowoczesnym monitorom 4K i projektorom biznesowym Sony, a także naszemu flagowemu rozwiązaniu do zarządzania miejscem pracy TEOS Manage, udało się nam znacznie usprawnić funkcjonowanie firmy Siemens i zmienić na lepsze jej miejsca pracy.

 System TEOS Manage pozwala firmie Siemens skutecznie planować i nadzorować wyświetlanie treści na wszystkich podłączonych do sieci monitorach, projektorach i innych urządzeniach, jak również zarządzać takimi treściami. Dostępne funkcje obejmują grupowanie urządzeń w zależności od ich lokalizacji w celu uproszczenia zarządzania, planowanie wyświetlania treści, czy tworzenie i rozpowszechnianie własnych cyfrowych materiałów signage w ciągu dosłownie kilku minut.

 Oprócz systemu TEOS Manage, odtwarzacza TEOS Player i profesjonalnych monitorów 4K BRAVIA firma Siemens wybrała też pakiety serwisowe firmy Sony. Obejmują one dwuletnie rozszerzenie gwarancji PrimeSupport na monitory BRAVIA i czteroletnie dla wszystkich licencji na urządzenia TEOS.  

— Mamy zaufanie do jakości Sony i dlatego wybraliśmy do naszej centrali rozwiązania audiowizualne tej firmy. System TEOS Manage oznacza dla nas nową jakość w komunikacji z pracownikami i gośćmi. Jest prosty w obsłudze i choć obecnie spełnia wszystkie nasze potrzeby, zapewne będzie się rozwijać razem z nami — podsumowuje Carlos Cagica.

Źródło: inf. prasowa

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy