Podczas tegorocznego Effie Awards po raz pierwszy przyznawano nagrody w kategorii marketing&business solutions. Prestiżową nagrodę - brązowe EFFIE za „sprzedaż online w sklepie offline” otrzymało eobuwie.pl wraz Nanovo. Nagroda została przyznana za wsparcie technologicznie w zakresie integracji oraz komunikacji cyfrowej podczas podróży zakupowej klienta w salonach eobuwie.pl. 

Najnowocześniejsze w tej części Europy interaktywne salony z butami i dodatkami to wspólne dzieło eobuwia.pl i polskiej technologicznej spółki Nanovo. Projekt ten wyróżniła kapituła prestiżowego konkursu Effie Awards, w kategorii Marketing & Business Solutions. 

- Ta nagroda stanowi dla całego naszego zespołu potwierdzenie, że obraliśmy słuszną drogę, a do tego dopinguje nas do dalszego dynamicznego rozwoju i wchodzenia w nowe technologiczne obszary związane z doświadczeniem konsumenckim (ang. Customer Experience) – mówi Piotr Badowski, prezes i założyciel Nanovo. 

Zwracając uwagę na nowatorskość koncepcji realizowanych dla eobuwia.pl salonów, Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w Philips oraz Przewodniczący Jury Effie Awards 2018 powiedział: - Jak dokonać efektywnego połączenia potencjału dwóch liderów rynku - sklepu internetowego z fizycznym salonem przy ciągle wirtualnej ofercie? Jak sprawić, by zamówienie w Internecie było dostępne dla klienta w ciągu 3 godzin, a produkt oglądany w danym momencie w sklepie stacjonarnym zamawiać on-line? To wspaniały przykład na połączenie doświadczenia online i offline; na to jak można budować markę i rozwijać biznes w tym samym czasie, przenosząc jeden z wielu sklepów internetowych i jeden z wielu sklepów offlinowych na kolejny poziom marketingu i modelu biznesowego. To też zachęta dla wszystkich do innowacyjnego myślenia marketingowego, które nie musi się ograniczać tylko do dużych firm. 

Nanovo jest technologicznym partnerem eobuwie.pl – wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych. W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach eobuwie.pl Specjaliści z Nanovo odpowiadają za projekt i implementację technologicznych rozwiązań dla sklepów, jak i dla mniejszych formatów sieci czyli wysp zakupowych. Wszystkie znajdują się w prestiżowych galeriach handlowych.

Do tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono 193 projekty w 24 kategoriach. Oceniało je ponad stuosobowe jury, którego przewodniczącym był Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips. Podczas Gali przyznano 55 nagród: 13 złotych, 26 srebrnych i 16 brązowych. Konkurs Effie Awards organizowany jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Źródło: Nanovo

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy