Firma Suzuki stała przed koniecznością wymiany przestarzałych systemów digital signage. Jej przedstawiciele zwrócili się do Sony o pomoc w dostawie nowoczesnego, intuicyjnego w użyciu rozwiązania, które zmodernizowałoby jej salony i centralę we Francji.

Modernizacja systemu signage firmy Suzuki

Firma Suzuki musiała zmierzyć się z typowym wyzwaniem. Rozrost posiadanej infrastruktury uniemożliwił dostosowanie jej skali do potrzeb firmy. Konieczne stało się więc intuicyjne rozwiązanie AV, które umożliwiałoby współdziałanie, ograniczało tarcia, upraszczało pracę oraz optymalizowało zarządzanie i bieżącą działalność. W szczególności firma Suzuki oczekiwała, że rozwiązanie to pozwoli skrócić czas oczekiwania klienta i przekazywać najnowsze oferty w zwięzły i klarowny sposób. Deficyty wcześniejszego systemu ujawniały się zwłaszcza w przypadku ofert krótkoterminowych, obowiązujących przez 1 – 2 dni, ponieważ nie istniała możliwość wystarczająco szybkiej aktualizacji informacji. Aby ją stworzyć, firma Suzuki potrzebowała rozwiązania digital signage posiadającego następujące cechy:

  • Możliwość centralnego zarządzania, ale i wykorzystania w poszczególnych salonach do tworzenia treści i harmonogramów wyświetlania
  • Łatwość użycia nawet bez przeszkolenia
  • Możliwość automatycznego włączania i wyłączania zasilania o określonych godzinach
  • Łatwość powielania i instalacji w kolejnych obiektach
  • Łatwość dostosowania do potrzeb i wymagań poszczególnych salonów

Pełne rozwiązanie signage firmy Sony

Obecnie w 106 ze 180 salonów motocyklowych Suzuki we Francji trwa instalacja kompleksowego rozwiązania signage firmy Sony, które wkrótce zostanie oddane do użytku. Każdy z salonów jest wyposażony w monitor profesjonalny BRAVIA wraz z rozwiązaniem digital signage TEOS. Dzięki najnowocześniejszym monitorom BRAVIA firma Suzuki może wzmocnić swój przekaz i przyciągać uwagę klientów wspaniałymi obrazami o rozdzielczości 4K i bogatej, żywej kolorystyce. Rozwiązanie digital signage Sony TEOS umożliwia firmie Suzuki błyskawiczne aktualizowanie treści w sieci sprzedaży pokrywającej całą Francję. Upraszcza też rozsyłanie materiałów na podłączone do sieci monitory BRAVIA oraz zarządzanie takimi materiałami.

Firma Suzuki ustaliła, że Sony może dostarczyć kompleksowe, opłacalne rozwiązanie audiowizualne, które spełni wszystkie jej wymagania bez potrzeby korzystania z usług innych dostawców. Zespół wdrożył szereg rozwiązań digital signage Sony TEOS, które na tle konkurencji wyróżniają się działaniem bez dodatkowych modułów, współpracą z chmurą oraz korzystniejszą ceną. Dodatkowo Sony mogło dostarczyć monitory profesjonalne BRAVIA wraz z odpowiednim oprogramowaniem, nie było więc ryzyka niezgodności pojawiającego się przy wdrażaniu rozwiązań różnych dostawców.

Rozszerzenie rozwiązania Sony na wszystkie salony we Francji

Rozwiązanie wywołało entuzjastyczny oddźwięk w centrali firmy i samych salonach. Zespół był pod tak dużym wrażeniem, że zapadła już decyzja o obowiązkowym wdrożeniu rozwiązania Sony we wszystkich salonach motocyklowych Suzuki we Francji.

Cały proces instalacji był bardzo łatwy, a na poziomie salonów sprowadzał się do podłączenia monitora profesjonalnego BRAVIA do Internetu, łączem przewodowym lub przez Wi-Fi — komentuje dotychczasowy przebieg przedsięwzięcia Julien Garcia, dyrektor działu marketingu w Suzuki France. — Z kolei projektanci z centrali bardzo cenią sobie rozwiązanie TEOS, z którym mogą szybko i bezproblemowo połączyć się przez sieć, podając swój login i hasło. Platforma umożliwia im wtedy tworzenie materiałów i harmonogramów oraz ich natychmiastowe udostępnianie wszystkim lub wybranym salonom przy użyciu prostego systemu obsługi.

Doskonałe opinie zbierają też monitory zainstalowane w salonach i centrali, które pracują dotychczas bez żadnych zakłóceń i problemów. Po udanym wdrożeniu firmy Sony i Suzuki podjęły współpracę nad rozszerzeniem możliwości systemu. Wkrótce rozpoczną się testy nowych rozwiązań Sony z tabletami TEOS. Mają one zastąpić wszystkie drukowane opisy w salonach i radykalnie poprawić całokształt wrażeń klientów.

Źródło: brandsIT

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy