Monitory, które prezentują treści informacyjne i reklamowe, a jednocześnie można się w nich przejrzeć jak w lustrze, pojawiają się już w sklepach i innych przestrzeniach. Dzięki nim właściciele powierzchni usługowych mogą nie tylko zaoszczędzić sporo miejsca - ekrany wyróżniają się przede wszystkim intrygującym designem i stanowią innowacyjne oraz atrakcyjne dla odbiorcy rozwiązanie audiowizualne.


LG MS75A-7BB to wyświetlacz typu Mirror Signage, który łączy w sobie właściwości klasycznego lustra i monitora. Urządzenie można wyposażyć w dodatkowe opcje, jak czujniki obecności człowieka, gestów i funkcje dotykowe, wzmacniając tym samym uniwersalność zastosowania i personalizację sposobu oraz rodzaju wyświetlanych informacji.

Ekran jest gotowy do pracy bezpośrednio po zamontowaniu - zaimplementowane oprogramowanie producenta (SuperSign) i webOS pozwalają na natychmiastowe wyświetlanie treści. Tym sposobem nie jest wymagany osobny player do odtwarzania treści, ale w przypadku potrzeby zastosowania zewnętrznego źródła monitor posiada kieszeń zgodną ze standardami OPS (Open Pluggable Specification).

Wyświetlacze Mirror Signage sprawdzą się idealnie w sklepach odzieżowych w strefach przymierzalni - nie tylko jako lustro, ale przy zastosowaniu odpowiednich aplikacji mogą pełnić rolę interaktywnego doradcy w zakresie akcesoriów, kolorów, modeli itd.

W przypadku hoteli monitor można zainstalować w lobby, windzie czy łazience i wykorzystać do przekazywania ważnych dla hotelu informacji oraz do celów reklamowych.

Z kolei na siłowni monitor pozwoli nie tylko kontrolować poprawność ułożenia ciała w czasie wykonywania ćwiczeń, ale wyświetli wirtualnego trenera czy spersonalizowany zestaw ćwiczeń.

Źródło: Veracomp

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy