Serię LG SM5 tworzą wyświetlacze o kilku przekątnych. Monitory mogą pracować w trybie ciągłym gwarantując wysokiej jakości obraz prezentowany w dowolnym pomieszczeniu, jak i w przestrzeni miejskiej. Zastosowane przez producenta rozwiązania umożliwiają tworzenie kontentu i zarządzanie nim także w sieci grupującej wiele wyświetlaczy.

Digital Signage można spotkać w wielu miejscach: w sklepach, aptekach, kantorach, klubach fitness, bankach, kawiarniach, restauracjach prezentując m.in. aktualne promocje. DS jest też na terenie fabryki, zakładu produkcyjnego czy w biurze informując o zasadach BHP lub przekazując inne ważne treści. Systemy DS obecne są też tam, gdzie przemieszczają się piesi - na przystankach, w witrynach sklepowych, totemach. Seria monitorów LG SM5 znacznie ułatwia dostarczanie dopasowanych do konkretnych potrzeb treści DS.

Monitory LG z serii SM5, dzięki zaimplementowanym systemom webOS i SoC oraz w oparciu o oprogramowanie producenta pozwalają tworzyć spersonalizowane treści promocyjne upraszczając tym samym instalację i zarządzanie treściami.

Dodatkowymi atutami monitorów serii SM5 jest wsparcie dla protokołów streamingu IP (RTSP/RTP, MMS, HLS i MPEG-2 TS), wsparcie protokołu zabezpieczającego komunikację między serwerem a monitorem (HTTPS) i Proxy Server, a także wbudowana technologia BEACON i BLE.

Monitory LG SM5 przyciągają uwagę stylowym wyglądem. Dzięki zastosowaniu matrycy IPS wyraźny obraz widoczny jest niemal pod każdym katem, a szereg dostępnych złączy sygnałowych sprawia, że ekrany mogą pracować praktycznie w każdej instalacji. Dodatkowe atuty wyświetlaczy to czujnik temperatury, sensor natężenia oświetlenia, odtwarzacz plików z USB, wbudowane Wi-Fi, a także personalizowane obrazy prezentowane w przypadku braku źródła, co zapobiega widokowi czarnego ekranu.

Źródło: Veracomp

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy