Mood Media zaprezentował Harmony, swoją nową platformę multimedialną Brand Experience Platform. Autorskie narzędzie technologiczne, pozwala markom zarządzać całością treści wewnątrz sklepu lub lokalu usługowego oraz łączyć ze sobą poszczególne elementy takie jak muzyka, wiadomości głosowe, treści wizualne czy też elementy interaktywne za pomocą jednego prostego w obsłudze panelu sterowania.

Harmony od Mood Media pozwali markom zrezygnować z korzystania z wielu różnych urządzeń i platform, w zamian zaopatrując je w jeden spójny system multimedialny, który upraszcza i optymalizuje możliwości tworzenia i wprowadzania w życie pełnego zakresu customer experiencew sklepie stacjonarnym. Poprzez jednolity system zarządzania treściami (CMS), klienci Mood Mediabędą mogli teraz kontrolować i kreować tzw. doświadczenia in-store media za pomocą jednego prostego w obsłudze panelu i mieć pewność, że wszystkie komponenty medialne działają w harmonii z innymi.

- Harmony odpowiada na bolączki z którymi boryka się wielu sprzedawców oraz firm, które korzystają z wielu różnych systemów i dostawców usług multimedialnych - mówi David Hoodis, prezes Mood Media. - Dzięki naszej kompleksowej platformie, marki zyskują niedostępną dotąd możliwość zarządzania całością nowoczesnych doświadczeń in-store w jednym miejscu, za pomocą prostego w obsłudze panelu – dodaje.

Dodatkowo, Mood Media wprowadza Harmony A/V Media Player, jeden z najnowszych odtwarzaczy multimedialnych (dostępny na platformie Harmony). To nowe, kompaktowe urządzenie daje markom możliwość uruchamiania i obsługi rozbudowanych treści HD poprzez jeden odtwarzacz – w tym muzyki, video HD, HTML5, RSS, streamingów live i wielu innych – wszystkich wpływających na kreowanie doświadczeń klienta, od początku do końca.

Do zalet platformy Harmony, należą także m.in.:

  • Niezrównana kontrola nad muzyką – użytkownicy mają dostęp do szerokiej gamy profesjonalnie zaprojektowanych opcji programowania muzyki, zasilanych największą na świecie biblioteką licencjonowanych utworów muzycznych do użytku biznesowego
  • Proste zarządzanie treścią wizualną – użytkownicy mogą błyskawicznie zarządzać i planować działanie rozwiązań Digital Signage w wielu lokalizacjach jednocześnie
  • Prosta instalacja typu plug and play dzięki wbudowanym portom na przyłącza
  • Aktywny monitoring aktualizacji, alerty mailowe pokazujące obecny status playera oraz logowania do systemu
  • Pamięć od 16 do 256 GB z możliwością rozszerzenia, która pozwala użytkownikom na przechowywanie bogatych zasobów muzycznych, wiadomości i treści Digital Signage
  • Wydajność energetyczna – zużywa poniżej 10W mocy niezależnie od tego, jakie treści są aktywne

- Nasze rozwiązanie jest najnowszą generacją sprzętową, która daje klientom – w tym detalicznym, z branży QSR, motoryzacyjnej, medycznej czy hotelarskiej – możliwość kompleksowej i profesjonalnej obsługi z prawdziwego zdarzenia, za pomocą jednego systemu. Rozwiązanie to znacząco zredukuje niespodzianki natury informatycznej i koszty interoperacyjne - mówi Trey Courtney, Globalny Dyrektor ds. Produktu i Partnerstwa Mood Media. – Dzięki tej nowoczesnej technologii, firmy mogą teraz wprowadzać w życie doświadczenia in-store w swoim własnym charakterystycznym stylu, które będą zarazem w pełni spójne z DNA ich marki – dodaje.

Źródło: Mood Media

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy