Dla jednych ludzi, ćwiczenia są przyjemną i satysfakcjonującą czynnością, jednak dla innych, chodzenie na siłownię może być zajęciem nudnym i zniechęcającym. Pomimo szerokiego i zróżnicowanego grona osób odwiedzających salę treningową, digital signage można wykorzystać, aby dotrzeć do wszystkich odbiorców. Ta forma marketingu cyfrowego może być wykorzystywana do rozrywki i zaangażowania tych, którzy bieganie na bieżni uważają za harówkę, jak również do pozostałych, przekazując przydatne i odpowiednie dla nich.

Nowe rozwiązanie Digital Signage firmy Zoom Media jest instalowane w siłowniach i ośrodkach zdrowia w całej Wielkiej Brytanii w celu zaangażowania członków siłowni w nowy sposób - poprzez ekrany cyfrowe montowane pod sufitem. Portfolio Zoom Media, dostawcy cyfrowych mediów zdrowotnych i fitness, obejmuje marki takie jak GymTV i SalonTV.


Na wprowadzenie cyfrowych ekranów do siłowni jest następstwem informacji, że brytyjskie marki wydały w zeszłym roku około 13,5 mld funtów na reklamy cyfrowe - o 15% więcej niż w 2017 roku". James Collins, szef marketingu w The Gym Group, mówi że nowe ekrany cyfrowe stały się skutecznym narzędziem sprzedaży i komunikacji z członkami, a także skuteczną platformą reklamową dla marek.

Źródło: SignLink.co.uk

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy