Kioski multimedialne, wielkopowierzchniowe ekrany LED oraz inteligentne systemy wspierające sprzedaż to rozwiązania, które w ostatnich latach stały się oczywistym elementem funkcjonowania galerii handlowych. Ich popularność jest wprost proporcjonalna do ich efektywności. Rozwiązania Digital Signage mają szereg walorów, które doceniają zarówno klienci, jak i zarządcy centrów handlowych.

Nowa jakość komunikacji
Digital Signage to przede wszystkim nowa jakość komunikacji z klientami. O ile w przypadku tradycyjnych materiałów, takich jak plakaty, hangery czy standy, przekaz jest statyczny, a w konsekwencji mało sugestywny, o tyle w przypadku ekranów LED mamy do czynienia z treścią o charakterze dynamicznym, która oddziałuje na wyobraźnię klienta w sposób nieporównywalnie bardziej intensywny. Doskonałej jakości obraz, wyrazisty i jasny, który emituje treści odpowiednio stymulujące ludzką percepcję, to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Potwierdzają to przede wszystkim badania kognitywistów, którzy twierdzą, że aż 90 proc. informacji przetwarzanych przez ludzki umysł związanych jest ze zmysłem wzroku. Co więcej, im bardziej dynamiczny i sugestywny obraz, tym silniejsze wywołuje emocje, a przecież to właśnie emocje, a nie racjonalne myślenie, wpływają na decyzje zakupowe. Marketingowa przewaga wielkoformatowych ekranów LED nad tradycyjnymi nośnikami przekazu, to dziś sprawa oczywista. Odpowiednio zainstalowany ekran LED to skuteczny instrument do oddziaływania na wyobraźnię i emocje klientów.

Potencjał ekranów LED rośnie jeszcze bardziej wtedy, gdy umiejętnie wzmacnia się ich walory za pomocą innowacyjnych konstrukcji. I tak, dla przykładu, coraz więcej projektów instalacji ekranów LED to projekty o charakterze ruchomym. W zależności od pory dnia, natężenia ruchu w galerii i profilu klientów, ekran zainstalowany na odpowiednich wysięgnikach, może automatycznie przemieszczać się między kondygnacjami centrum. Gdy w godzinach przedpołudniowych ruch skupia się na parterze galerii, gdzie dominują punkty usługowe i sklepy wielkopowierzchniowe, ekran emituje treści skierowane do tych właśnie klientów. Gdy jednak przychodzi pora lunchu i ruch przenosi się w sferę food courtu na wyższy poziom, wówczas ekran automatycznie przemieszcza się do góry i dostarcza klientom odpowiedni kontent. – Rozwiązania Digital Signage ewoluują dziś w zawrotnym tempie. Najwyższej jakości ekrany LED w galeriach handlowych dla nikogo nie są dziś zaskoczeniem. To jednak, co robi różnicę i decyduje o oryginalności instalacji, to właśnie innowacyjny projekt montażu, który pozwala potęgować siłę oddziaływania ekranów – mówi Rafał Satora, Dyrektor Działu Digital w firmie CITY.

Więcej na stronie https://retailnet.pl/2018/08/10/131758-digital-signage-to-nowy-standard-komunikacji-z-klientem/

Źródło: retailnet.pl

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy