Nowoczesne centra handlowe podążając za europejskimi trendami coraz chętniej sięgają po cyfrowe nośniki obrazu. Firma CITY, pionier nowoczesnych technologii w branży komunikacji wizualnej, swoje rozwiązania wdrożyła już m.in. we Wroclavii. CITY jest Wyłącznym Partnerem Welcome Mixer Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards.

– Od dłuższego czasu obserwujemy rosnące znaczenie reklamy wewnętrznej w komunikacji, co jest efektem porządkowania przestrzeni miejskiej z reklamy outdoorowej w postaci plakatów czy bilbordów. Nośniki reklamowe w formie ekranów multimedialnych przenoszą się do galerii handlowych, gdzie w estetyczny sposób komunikują o istotnych wydarzeniach – mówi Rafał Satora, Dyrektor Działu Digital CITY.

Ekrany wielkopowierzchniowe to odpowiedź na rosnące potrzeby centrów handlowych z najwyższej półki, które mocno stawiają na nowe technologie. W otwartym 18 października br. najnowocześniejszym centrum handlowym we Wrocławiu i jednym z najnowocześniejszych obiektów w kraju, firma CITY zainstalowała jedną z największych realizacji w Polsce. W samym centrum Wroclavii na 8 metrach wysokości zawisły dwa, mierzące po 36 mkw. każdy ekrany multimedialne. Cyfrowe nośniki obrazu służą nie tylko przekazywaniu treści reklamowych i informacyjnych.

– Obecnie wielkoformatowe ekrany cyfrowe pełnią wiele funkcji. Zarządcy centrów handlowych wykorzystują je do realizacji kampanii reklamowych, wsparcia najemców lub informacji o organizowanych akcjach promocyjnych czy loteriach.

Ekrany są także ważnymi elementami interior designu dopełniającymi i uszlachetniającymi wnętrze galerii. Dzisiejsze technologie LED wraz z odpowiednio przygotowaną grafiką potrafią wykreować spektakularne widowisko wręcz spektakl wpływający na nasze emocje – wymienia Rafał Satora.

– Co ciekawe Wroclavia w strategicznych punktach centrum zamontowała kamery, dzięki którym na bieżąco monitoruje aktywność w galerii. W trakcie organizowanych tam eventów, na ekranach wyświetla relacje na żywo zapraszając klientów do czynnego udziału w wydarzeniach – dodaje Dyrektor Działu Digital CITY.

Ekrany we Wroclavii wykonane są w wysoko zaawansowanej technologii, a ich rozdzielczości przekraczająca full HD jest gwarancją najwyższej jakości przekazu. Estetyczne wykonanie i wyjątkowa jakość sprawiają, że tego typu instalacje stają się wizytówką nowoczesnych centrów handlowych, które już od wejścia silnie angażują klientów centrum. Rozwiązanie, które jeszcze do niedawna było nowością, obecnie staje się standardem wdrażanym w nowoczesnych obiektach handlowych.

Źródło: retailnet.pl

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy