Nowoczesny salon RTV Euro AGD na Młocinach, który został uruchomiony 23 maja, jest pierwszym sklepem sieci, w którym zastosowano nową aranżację przestrzeni, nowy sposób komunikacji i interakcji z klientem. Salon ma 1070 mkw. powierzchni handlowej.

– Rozwój technologii informatycznych, zmiany demograficzne i społeczne powodują, że handel przechodzi dynamiczną transformację. Klienci są świadomi, wyedukowani, potrzebują wsparcia doradcy, który będzie ekspertem technologicznym, a jednocześnie oczekują wygody podczas zakupów – mówi Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV Euro AGD. – W naszym nowym salonie stawiamy na szybką i sprawną obsługę, a także na efektywną komunikację z klientem. Takie rozwiązania są zgodne ze światowymi trendami, a przede wszystkim z potrzebami wyrażanymi przez klientów.

Doradcy w sklepie Euro w Galerii Młociny będą wyposażeni w tablety, aby w każdym miejscu sklepu móc wspólnie z klientem wybrać produkt, który będzie dla niego najodpowiedniejszy i przedyskutować alternatywne możliwości spośród szerokiego, dostępnego portfolio. Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, pozwalającym na jeszcze efektywniejszą obsługę klienta.

– Zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie się różnić od innych sklepów z elektroniką, w którym najnowocześniejsze produkty technologiczne będą miały odpowiednią oprawę – dodał Grzegorz Wachowicz. – Postawiliśmy zatem na klarowne, czyste wnętrze i surową, loftową stylistykę.

Marka od lat działa zgodnie ze strategią omnichannel, dlatego w nowym sklepie wprowadzono także ułatwienia dla klientów sklepu online.

– Obecnie rozróżnienie na online i offline staje się anachroniczne. Klienci chcą mieć szybki dostęp do swoich zakupów i możliwość odebrania produktów, które zamówili za pomocą funkcji click & collect lub zakupili w naszym sklepie internetowym – podkreśla przedstawiciel RTV Euro AGD. – Z tego względu wydzieliliśmy strefę obsługi klienta, w której można opłacić zamówienia online i odebrać towar. To z pewnością zapewni klientom jeszcze większy komfort i przyspieszy zakupy.

W sklepie wprowadzono także ekrany digital signage, na których emitowane są dynamiczne treści wysokiej jakości, pokazujące ofertę oraz nowości produktowe w kontekście life-style’owym.

– Za pomocą nowoczesnych ekranów nie tylko możemy komunikować klientom nasze akcje promocyjne i bieżące kampanie, ale tworzymy także klimat i oprawę wnętrza – podsumowuje Dyrektor ds. Handlu i Marketingu. – Takie rozwiązania stosowane są głównie w branży modowej, a Euro będzie promować za ich pośrednictwem elektronikę użytkową. To oczywiście narzuca pewien kontekst i nowy, obrazowy sposób prezentowania treści.

Przestrzeń salonu została zaprojektowana z myślą o komforcie klientów i możliwościach ekspozycyjnych – meble są niższe, alejki między poszczególnymi ekspozytorami szersze, podział na grupy produktowe – bardziej intuicyjny.

Kategorią rozwijającą się ostatnio bardzo dynamicznie jest gaming, dlatego w salonie na Młocinach znalazła się oddzielna ekspozycja foteli dla graczy, konsol oraz akcesoriów VR.

– Gamerzy to bardzo wymagająca grupa klientów, doskonale znają najnowsze technologie i poszukują konkretnych rozwiązań, kompatybilnych ze sprzętem, którym już dysponują – mówi Kamil Szczęsny, Kierownik Działu Handlowego w RTV Euro AGD. – Mamy szeroką ofertę dla tej grupy odbiorców, dlatego zależy nam na właściwym pokazaniu jej nie tylko w sklepie internetowym, ale i w naszych sklepach stacjonarnych.

Źródło: Retailnet

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy