Rozwiązania multimedialne to atrakcyjny sposób budowania relacji z klientem. Potencjał ekranów LED z powodzeniem wykorzystuje CITY.

Digitalizacja witryny stała się powszechnym trendem wykorzystywanym w visual merchandisingu, dlatego porfolio realizacji Digital Signage spod znaku CITY wciąż rośnie. Firma, która prężnie działa od blisko 20 lat, prowadziła projekty digitalizacji witryn i obiektów handlowych dla takich m. in. marek jak Nike, Mercedes-Benz, Douglas, Yves Rocher, Big Star, Medicine czy Vistula.

Wśród najnowszych realizacji CITY jest ekran LED dla salonu Adidas w Galerii Północnej w Warszawie. Firma wykonała od podstaw nośnik o wymiarach 200 x 300 cm oraz rozdzielczości 512 x 768 px. Dzięki wysokiej jakości obrazu, ekran stał stał się niezastąpionym wsparciem promocji najnowszej kolekcji marki.

– Naszym celem jest stworzenie takich rozwiązań, które przyciągną klientów do stacjonarnych punktów sprzedaży i spowodują, że sprzedaż znacząco w tych punktach wzrośnie. Współczesne sklepy muszą być wyjątkowe i oferować klientom coś więcej niż tylko prezentację produktu. Zyskają na tym nie tylko sieci handlowe, lecz także zarządcy centrów handlowych – mówi dla Retailnet.pl Rafał Satora, dyrektor Działu Digital w firmie CITY.

Nowa jakość komunikacji

Digital Signage to nowa jakość komunikacji z klientami. O ile w przypadku tradycyjnych materiałów, takich jak plakaty, hangery czy standy, przekaz jest statyczny, a w konsekwencji mało sugestywny, o tyle w przypadku ekranów LED mamy do czynienia z treścią o charakterze dynamicznym, która oddziałuje na wyobraźnię klienta w sposób nieporównywalnie bardziej intensywny. Doskonałej jakości obraz, wyrazisty i jasny, który emituje treści odpowiednio stymulujące ludzką percepcję, to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.

CITY to doświadczona agencja komunikacji wizualnej, która działa na polskim i europejskim rynku od blisko 20 lat. Aktywność firmy skupia się w pięciu obszarach, które określają takie hasła jak outdoor, instore, digital, print i expo. Firma specjalizuje się w realizacji rozwiązań Digital Signage dla galerii handlowych, centrów biurowych, branży retail i przestrzeni użyteczności publicznej.

Źródło: Retailnet

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy