Rusza społeczna kampania Stroer Media dla UNICEF Polska. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz Digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Stroer Digital.

Kampania promuje dwie inicjatywy prowadzone obecnie przez UNICEF Polska – „Dla każdego dziecka” oraz „Więcej niż dzień”. Dodatkowo część nośników zawierać będzie kreacje zachęcające firmy do działań CSR i wspierania akcji UNICEF. Reklamy będą znajdować się na tzw. ramkach w wagonach metra, ekranach LCD oraz na kilkudziesięciu witrynach sieci Stroer Digital.

Działania są prowadzone od 11 czerwca br. Współpraca pomiędzy Stroer Media, a UNICEF Polska obejmuje udostępnienie nośników oraz pomoc graficzną przy tworzeniu kreacji.

To nie pierwsza akcja społeczna firmy Stroer, zorganizowana z wykorzystaniem nośników w warszawskiego metrze. W poprzednich Stroer m.in. wspólnie z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy promował znajomość zasad pierwszej pomocy oraz wspierał National Geographic w kampanii nt. zwierząt zagrożonych wyginięciem.

Źródło: UNICEF

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy