Niemiecki oddział KFC wykorzystuje monitory NEC ze zintegrowanymi Raspberry Pi jako cyfrowe tablice menu, na których może wyświetlać często zmieniającą się pozycje, a także oferty promocyjne. 

Dzięki temu KFC może sprawnie i szybko reagować, aby zaspokoić apetyty klientów. KFC z mienia swoje menu ponad sześć razy w ciągu roku. Dochodzą do tego oferty specjalne i promocje, które zmieniają się codziennie. 

Dotychczas prezentacja oferty odbywała się w sposób tradycyjny, poprzez statyczne plakaty i karty menu. Jednak w przypadku 160 placówek, jakie KFC posiada w Niemczech, zmiana tych nośników w celu dostosowania do aktualnej oferty jest nie tylko czasochłonna, ale i kosztowna. Ogranicza to możliwość przyciągnięcia klientów krótkoterminowymi promocjami. 

Dlatego KFC we współpracy z agencjąreklamową m&r Kreativ zdecydowało się na zainstalowanie cyfrowych tablic menu. Po konsultacjach ze specjalistami od marketingu jako dostawcę technologii wybrano firmę NEC Display Solutions. Za instalacje profesjonalnych monitorów wielkoformatowych MultiSync P484 I MultiSync P404 ze zintegrowanymi modułami obliczeniowymi Raspberry Pi 3 odpowiedzialna była firma IT-Haus.

Źródło: AV Magazine

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy