Fitness TV to przede wszystkim wyselekcjonowane bloki tematyczne zawierające materiały niedostępne w innych stacjach:

• Ogłoszenia własne fitness klubu, informacje o promocjach, kadrze trenerskiej, wydarzeniach w klubie, dodatkowych usługach itp.
• Ekspert radzi – dietetyka, treningi, fizjologia sportu
• Art Space – sztuka, kultura, wystawy, ciekawe animacje
• Hit Space – teledyski, muzyka, koncerty, festiwale, młodzi twórcy
• 333 km/h – prędkość, zawody i pokazy samochodowe, motocyklowe
• Film Space – zapowiedzi i urywki najnowszych filmów, making-of
• Space – coś dla niej
• Space – coś dla niego
• Free Ride – sport, extreme, po prostu free ride
• 3 Style – moda, trendy, lifestyle
• Wewnętrzna TV – program współtworzony przez fitness klub (opcjonalnie)

Zastosowanie Fitness TV:

 • Nowoczesny kanał komunikacji marketingowej:
Możliwość umieszczania własnych ogłoszeń fitness klubu, np. informacji o promocjach cenowych, wydarzeniach w klubie, kadrze trenerskiej, dodatkowych usługach itp.
• Zwiększenie lojalności klientów, dla których przygotowywany jest autorski program informacyjno-rozrywkowy współtworzony przez cenionych ekspertów
• Budowanie wizerunku marki fitness klubu jako miejsca nowoczesnego,
dynamicznego, podążającego za najnowszymi światowymi trendami
• Wsparcie sprzedaży
• Źródło dodatkowych dochodów z reklam firm zewnętrznych

Źródło: PDSA Awards 2011

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy